Wednesday, June 4, 2008

rm1.92 ---> rm2.70

MINYAK DA NAEK HARGA???!!!


HMMM... isu ni cm x dk kena mngena sgt la ngan aku mmandangkan aku cuma ada kaki ja.. nk jln pakai kaki bukan pakai minyak pun kn?? ngeh3


tp..


kak ngan pak aku cm terjejas sket la.. haha. da nama pun bwk keta kn.. kna guna minyak.. kalo x dk minyak alamatnya jln kaki la kn..


pendekkn ceta.. aku pun teman kak aku p isi minyak wat kali terakhir b4 harga minyak dnaikkn tepat jam 12.01 t/mlm 5 jun 08..


tkejut gk la bla tgk byk keta yg dok beratur nk isi minyak.. siap ada pakcik polis dok kawal kt ctu.. kak aku lak ngan slumbernya masuk ja line.. heee


akhirnya dpt la gk isi minyak rm60.. tp plan nk p alor setar sok pg tpaksa la cancel. sbb pa???


sndri mau ingat la!!! hakhak




kak aku sempat lg kenyih.. haha mentang2 la nk amik gambar



tba2 ja stesen minyak kt pelis leh penuh cm neh...






No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails