Tuesday, August 12, 2008

Arti Sahabat.. NIDJI


ARTI SAHABAT - NIDJI


tak mudah untuk kita hadapi

perbedaan yang berarti

tak mudah untuk kita lewati

rintangan silih berganti



kau masih berdiri

kita masih di sini

tunjukkan pada dunia

arti sahabat




kau teman sejati

kita teman sejati

hadapilan dunia

genggam tanganku


tak mudah untuk kita sadari

saling mendengarkan hati

tak mudah untuk kita pahami

berbagi rasa di hati



kau adalah..

tempatku membagi kisahku

kau sempurna

jadi bagian hidupku

apapun kekuranganmu





arti sahabat.. ni antara lagu ngetop band nidji..

bla ckp pasai sahabat.. atau dlm bhasa harian aku.. MEMBER

pelik kn..


sbb cm aku kn.. bla msuk utp. jauh lak 2 dr mak bapak..

oang yg plg dekat ngan aku semestinya la MEMBER2 aku

rum8 aku..

housem8 aku..

coursem8 aku..

x-skulm8 aku..

& suma yg sudi trima aku jd MEMBER diorg..


gmbr zaman muda2 dlu.. hee. aku dlu kalo amik gmbr slalu kna dok ujung skali sbb aku ni kn x tinggi sgt.. ('o-,)







MEMBER ni la yg akn kita jumpk tiap2 ari

yg amik berat pasal dri kita

pelik kn...

sbb manusia bnama MEMBER ni..

leh mbawa mcm2 prasaan aka emosi dlm ati kita

tba2 ja kita jd..

SUKA

TSENGIH SORG2

MARAH (tmasukla ktegangan muka)

PENIN KEPALA

RINDU

MALAS NK LAYAN

MAJUK

GELAK x mau2 (aku la 2.. hihi)


muka yg agk skema.. hee


tiap2 MEMBER ni ada karakter yg cukup bbeza & kadang2 sukar gk tuk dtafsir..

kdg2 pyh tuk kita nk puaskn ati suma oang..

p/s: bg aku kalo nk idup ngan senang hatinya.. mudah ja.. jgn wat bnda yg oang len x ska kita wat, kalo kita sdiri x ska bla oang wat bnda 2 kt kita..


wallahualam..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails