Saturday, February 21, 2009

j0m usha gamb0.. BUKIT KLEDANG CLIMBATHON

lama x update blog ksayangan aku ni.. hihi
lps ni mybe aku byk update pasal event2 HSE WEEK 09..

sbb aku kn komiti yg komited..

hikhik
event ni mmbuatkn idup aku bz selain esemen yg btimbun2 tiap2 mggu..

kuiz yg bderet..

pcs yg x brpa aku nk ska..

& pstinya next week da stat ngan test..

huhu

xpa2..

aku enjoyzz dis event very much

siyesly

suma pon sporting.. slumber & sempoi jek

gegaq merempit..





registration




1..2..3.. lariiiiii

tepi3.. aku nk lalu ;D




budk uitm yg join skali




SV ngan PD yg sengal.. dtambah plak nga kerol dak ANG




husni yg ska mencapab




kitorg x ska mencapab.. tp ska kamera.. hihi




komiti yg dtg tuk BUKIT KLEDANG CLIMBATHON




lalala


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails