Wednesday, July 8, 2009

post dedicated to BESDAY BOYZ!!

ada 2 oang mamat niyh..
suka beno carik pasal ngan aku.. hee ke aku yg suka carik pasal ngan dorang??
coursemate aku gk
dorang ni rumet kt v1c 010 hoho cm ner ley taw niyh?? hee
siapakah???

(04/07/09) tenkiue 4 cupcake..



(07/07/09) jgn wat2 lupa lak abc+ais jagung 3 gelas ;)


MAN ngan baek atinya kipas2 bwkkn cupcake tuk suma dak GNC..
tuk AMIR lak mkn2 kt old town. aku.ika.amir.man.pau.fahmy.kero
p/s: s0k ada family day convo09.. blk perlis!! tba2 bdebar lak. hee

4 comments:

iera wanie said...

waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...
jelesnyeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee...
neway..epy besday amer!!~

seliparburok said...

hikhik..
ko bla nk blk wesh??
suma da rndu ni..
;)

iera wanie said...

yela tuh rindu..dok asek kene perli jek..

confirm korg ngumpat aku tym meting..

hik3..

ko blk uma..aku blk r utp..

hehe..

seliparburok said...

haha..
kalo cm 2 alamatnya ko mmg x blk utp da la..
hee

ngada toi..
sok blk leklok..
;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails