Sunday, August 15, 2010

cerita puasa

Kalao stat mukadimah ngan ayat ni cam sedap gak kan -- "Salam Ramadhan dari kami di bumi Kulim!!"


Dah empat hari stat puasa, aku bwu sibok nak updet. Biasala da masok bulan puasa ni bizinya laen macam seket. Ngehehe ;)


Sekarang ni bukak je puasa, makan nasik beli kat bazar takpon aku tapaw jek dari cafe Celestica. Hmmm mana-mana la yang sempat. Pastu setel.. Jarang sangatla tengah-tengah malam nak pi godek-godek kat dapo tengok kalao-kalao ada lagi saki baki makanan berbukak tadi..


Tapi cuba kalao aku dok kat rumah tercenta... Mesti punya nasik tambah, kadang-kadang kuih cara ngan murtabak pon ley wat berebut ngan bapak aku yang bwu balik terawih... Aishhhh ni wat gua rindu nak balik rumah (sedangkan lu balik rumah dua minggu sekali kot wani oi!)


Tapi ada satu benda yang wat gua hangin semalam.. Pas habes midnite ngan The Expendables, singgahlah kejap Nasmir nak pekena la teh tarik secawan dua. Mao-mao nasib baek kot-kot la ada RBTM kan. Gua suruh la sorang 'anne cerah' ni tolong snapkan gambo tosai anconda . Yela gua tengook dia pon dok pusing sana-pusing sini cam free melampao jek. Sekali ambik kauuuu..



Tosai Anaconda.


Jangan kata nak bagi peace ke apa, pose pon tak sempat... dia da tekan button snap.. Aisshhhh.. Tak pasal-pasal kan da jadi macam oang lalu-lalang dalam gambo tuyh ;(


Roti Tisu.


Kan da tak pasal-pasal dah kena attachkan lagi satu gambo.. *wink wink*



p/s: Penat maen badminton petang tadi tak habes lagi.. Bajet gagahla kan ley maen 5-7 petang. Sedangkan pukul bulu tangkis tangan je dok mengawang sana-sini...kaki haremmm nak lari depan-belakang-kiri-kanan ('0~,)

4 comments:

nifi a.k.a beliamuda said...

kira nasib baik ah aku tak mampu join sekali main badminton. kalau tak.. haha~

wani said...

tapi seronok kot nipi~ xlarat pon semangat ag.. hehe

abu raihan said...

bkn ko mmg orang lalu lalang ke? haha

wani said...

siot ah ko abu~

ayat mmg x ley nk mnyejukkan hati langsung. ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails