Sunday, November 27, 2011

Allah selamatkan kamu, Allah selamatkan kamu



Bulan November memang bulan hari jadi dalam keluarga aku. Kakak ngan adik aku, dua-dua lahir bulan November, aku ja sesat bulan September.

Kak aku ni lima tahun tua dari aku, tapi orang asyik ingat yang aku ni kakak, dia adik. Memang dia hepi sangat la kan dan aku pon langsung tak gerammm. Cis cis, nasib baik takdak yang tanya bila aku nak kawen. 

Kak aku ni kadang-kadang suka emo sikit, tapi aku pon pahamlah jugak sebab umur da makin meningkat kan. Kehkehkeh, mampus aku bila dia baca ni. 

Tapi dia kakak yang cukup baik dan memahami. Kalau aku nak buat apa-apa atau nak pi mana-mana, mesti cakap dengan dia. Taknak cakap pon akhirnya terlepas jugak, sebab aku kan banyak mulut sikit, pung pang pung pang semua benda nak cerita. Hehe

Dia macam role-model aku, jadi sumber inspirasi gitu. Ecehh. Apa dia buat, apa dia pakai semua aku nak ikut. Sampai dulu nak isi borang masuk utp pon aku hampir-hampir nak pilih course EE jadi pilihan pertama. Motif ?!?! Sebab dia budak EE.


Semoga tahun ni adalah tahun yang lebih baik untuk dia. Dipermudahkan segala urusan, dipanjangkan umur, dilindungi dari sebarang kejahatan dan bahaya, serta diberikan rezeki dan jodoh yang baik. Jadi hamba yang beriman, anak yang solehah dan kakak yang pemurah (?). Aminnn



No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails