Monday, June 1, 2009

ahakz.. sy dpt AWARD la..




1- Copy Award Diatas Untuk Diletakkan Di Blog Anda.


2- Nyatakan 5 Fakta Menarik Tentang Si Pemberi Award Ini.bukan 5 fakta..banyak fakta pon boleh..xpela.. bg 5 jela ek.. hehe..

  • dia ska pggl aku AYU.. aku pon ska gk dy pggl aku cm 2.. haha
  • 1 kls.. 1 grup ngan aku tuk PCS
  • knai ngan dia sbb sama kls ICIS
  • dak johor
  • dak civil.. hihi da xtaw nk describe apa..

3- Setiap Blogger Mestilah Menyatakan 10 Fakta Atau Hobi Diri Sendiri Sebelum Memilih.

  • masih single.. hakhak ini buknlah btujuan tuk mempromote yerr ;)
  • sem ni cuma akan cuti seminggu.. sgt la sedey
  • ngah bz berblog even bju2 tuk OBS lom dipack lg.. ada sapa2 nk tolong?
  • ska baca bku ramlee awang mursyid
  • hobi bwu --> mapley.. hikhik
  • skang ni agak kelam
  • weyh... xtaw da ar nk tulis apa.. ckp je la mls nk pk

4-Anda Perlu Memilih 10 Penerima Award Seterusnya Dan Describe Tentang Mereka.

  • zureen - budk kecik yg bf nya mungkin 10x lg besar dr dia.. hihi
  • cik min - ooo.. da ada blog ae!! welcome 2 da club
  • zareen - dak penang yg ska crik pasal ngan aku
  • ila - rumet zareen
  • wanies - manusia yg bakal intern kt ganu
  • belle - dak tinggi + lebar jgn marah ae belle.. hihi aku pon sama bab lebar 2
  • adek manis - rumet si wanies
  • zophor - dak TTDI yg mungkin skang ngah suka suki kt umah
  • penat da ar nk pk2!! sapa2 pon boley la..

p/s: wani.. cepat2 packing!!

5 comments:

kEeP siLeNt said...

apekah??ak pown kene xaccept la wani kuasa dua ni..ahaks...

Anonymous said...

adinda~saya tidak duduk di TTDI tetapi duduk didamansara.~hehehehe~

zero said...

zophor.. xleh wat ape da..
waniii mmg suke suki memalukan diri..
adesss..

Anonymous said...

taw xpe..xpe aku maafkan~hahahaha

seliparburok said...

alamak...

ada sedikit rasa malu di situ..

hihihi

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails