Tuesday, June 16, 2009

kem.. camping.. scout!!

actually da smpai utp.. sgt sedey babai bla tgk mak ngan ayah nk blk td.. huhu. sabo je la wanie

ari sbtu ritu aku join reunion dak2 scout.. amran da lama ajak.. siap ugut lg kalo aku xp.. kang dia delete suma no contact aku huhhh budak jahat aku jek yg asyk nk pk. mula2 x nk g. yela da ar aku blk umah smggu jek. nk g camping lg.. mau nk kna fire ngan mak aku kn..

tp las2 aku g gk. ngan fatin n elina. kitorg g pon da petang sbtu sbb pg 2 aku ngan famili g alor setar bli kain baju raya.. hihi




camp fire.. ada gk gambr adam, amir ngan sapa ntah lg sorg.. tp x clear



malam sbtu 2 cm climax lak.. mula2 konon ada mlm kebudayaan la. cm dulo2 la. tp actually kitorg maen game jek. game 'CONCENTRATION'.. che din yg ajar. pastu mkn nasik ayam made in kdai okay haha


pastu bbq sosej. tp sbb api 2 sgt besar n panas.. aku lg sggup mkn sosej mentah.. ada la kot dlm 5 6 batang da msok perut aku.. heee selekeh tol


dlm koi 12 tgh mlm.. bmula la nite walk. nama trap 2 'TRAP KAMBING'. sbb kmi akan lalu sebelah ladang kambing, harusla aku ada bau kambing kt situ.. plg cuak bla dak2 urusetia lpskn kitorg jln sengsorang. mau dupdap2 gk la aku. nsb baek bulan penuh mlm 2.. mmg suma ayat2 quran da kuar dr mulut aku niyh.. asa aku ada la kot dlm 1km gk.



che din yg tdo x hingat dunia..



smpai kt kem.. harusla berperang ngan nyamuk lak.. x ley tdo. sembang2 ngan budk2 ni smpai koi 5. segan gk ar sbb aku asa ada kot 2 taun x jumpk even ramainya budk2 derma gk. pg 2 koi 6.30 da bgon. g solat kt masjid. pastu twus tdo kt sana. blk kem dlm koi 8 suma pon ngah ngeram lg. aku elina ngan fatin g bukit ayer. byk taon gk la x p sana. pastu breakfast kt kdai dekat2 situ..



ngan fatin kt bukit ayer.. gmbr terlatest lps OBS. haha



koi 10 da blah sbb elina ada hal ngan famili dia..


p/s: tba2 tkenang zaman scout dlu.. masa amik lencana apa bagai.. sgt hepi

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails