Saturday, September 5, 2009

jumaat nan PERMAI~

smlm.. ke ipoh untuk membuang kebohsanan kononla bersama member2 seperjuangan..
sori yek kengkawan.. sebab buat korang cuak tahap al nino nak meletus..
hehe aku asa kalo aku drive len kali.. better penumpang2 sekalian tdo kot. haha
ke ip mencari sesuatu yang 50-50 nak beli ke tak..
mencari cheng ho sambil berpusing2..



ni suma abes ok.. kcuali bubur lambuk yang ada lagi separuh.. terpaksa angkat bendera putih da ;)



bukak posa ngan aman.. mulut tak mampu nak bercakap banyak sebab menumpukan pada tugas lebey besar-- MAKAN.. hehe
jangan tanya berapa tan makanan yang da masok perot aku.. mungkin betoi kot oang 2 cakap perot aku besa.. hampeh toi
ke GM melihat baju2 raya.. amainya manusia..
pulang dan terus tersungkur di katil..


p/s: tenkiu ateh masakkan kitorang nasi goreng tuk saho td..




award penshopping terbanyak goes 2--MS ATEH



p/s: saya tak dak rumet until senin ni.. sedeynya ;(

8 comments:

IlaNabilah said...

haha~~
wanie mmg racer terbaek weh ;p

xpe wanie
ak akn dtg nyibuk bilik ko
menceriakan hr2 ko

nntkn kdtgn ak!!!!
hahahahaha

seliparburok said...

haha..

jgn cabar perot aku..

mmg terbaekkk..

;)

meh2.. kdatangan amat dialu-alukan..

hehe

z.a.z said...

wani makan banyakkkk rupenye..
perut tong..bole join min...hehe

IlaNabilah said...

tong wanie besa wehhh

berkilo2 bole masuk


mesti sume org x tau kn...
hehe~~

seliparburok said...

zureen~~

haha

boley aje..

tp kasik ar perot aku rest dlu..

sian kt dia..

;)

seliparburok said...

pinky~winky...

oit2.. aku cuma x nk membazir taw..

hikhik

Bijen M. said...

weh.
cheng ho bes x?
mahal x?
aku dr dlu teringin nak pi.
heh.

seliparburok said...

harga dy rm19.90..

ok la.. byk la ley mkn..

kuih ada 7-8 jenis..

lauk pon..

pastu ada gk cm mee kari, kuew teaw grg, pau, laicikang, ikan pari bakar, cucur udang, cempedak grg..

;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails