Saturday, July 10, 2010

mudu [bukan nama sebenar] BENGONG

Perbualan di bawah adalah di antara mudu [bukan nama sebenar] dan jugak me [jugak bukan nama sebenar].


Awal-awal perbualan : Layankan je la. Nama pon member-member kan. Ni mesti nak tanya khabar ke apa kan. Intern jaoh-jaoh la katakan.


Mudu: ko da tgk elearning?

me: lom ag
pape ke?


Mudu: dier da potong intern kiter
jadik 6 bulan

me: bior btol?

Mudu: _ g la tgk ada srat per sumer
nk kasik kat sv


Tengah-tengah perbualan : Wahhhh ada khabar gembira ni~ *wink wink*



me:
haha
eksaited2
sat2 nk tgk

Mudu: ok
aku excited gak
g ar tgk
pas tgk
g kat cermin
cakp
"wakenabeb"


Klimaks : Mamat ni kalao tak wat sial memang tak sah. *maki maki maki*



me: mudu ko p kt cermin~
ckp BABI!!!!!!

Mudu: HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAH
aku cakp buat aper
ko la
hahahahahha
lawak sial

me: bodooooooooooooooohhhhh~

Mudu: ko mest tgh hepi giler kan?
g buat kat orang lawn
laen

me: aku lgung x gelak kot

Mudu: lawak sial budak2 nih aku kenekan

me: ko gelak je la sorang~

Mudu: mmg la da ko kene

me: wekkkkkkkkkkkkkkkkkkkkks

Mudu: HAHHAHAHAHH omg so funny

me: omgggg pliz remind me!

Mudu: weyh god ada 1 jer byk god ko ada 4

me: utp bukk mmg ko kena sekehhhhhhhh

Mudu: oh my god god god god
harharhar ko nih aper la

me: 2 mknanya ko kna la baca pnjang sket

Mudu: asik la kene tipu
bkn omgggg patut

me: mls nk layan ko


Seterusnya adalah sesi maki-memaki yang tak dapat di'post' di sini untuk menjaga kesopanan dan kesusilaaan pihak-pihak tertentu. Adios



Ni la manusia tu. Dia memang suka bajet comei (sedangkan haram tak) tapi ni suma penyamaran dia je. Jangan tertipu okayh!!



p/s: Untuk pengetahuan anda yang tak kenal mamat bongok ni atau kurang jelas dengan perangai sebenar dia ni.. tak payah kenal pon takpe. Takdak faedah. Sisihkan je :p

2 comments:

abu raihan said...

hahahahahahaha

wani said...

amboihhhh abu.. gelak beso ko ae~

hhihi

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails