Wednesday, December 8, 2010

Pesanan mak

" Selamat menyambut awal muharam. Berhati-hati ketika memandu. "

Comei la pulak bila baca sms mak aku pagi tadi. Mentang-mentanglah da pandai taip-taip sms ni. Tapi dipercayai jugak yang sms ni ditaip oleh adik atao kakak aku sebab siap ada sempang kat word berhati-hati. Wahhh da maju. Hehe. Selalonya kalao mak aku yang taip, titik noktah pon takdak, mak aku hentam je taip semua dalam satu ayat. Bila baca tu pandai-pandai la ko nak letak sendirik mana koma, mana titik ;)





Dan bak kata status fesbuk seperti di bawah ini, ohohoho mao gila aku nak menghabiskan coklat-coklat dalam peti. Tu lah bila memesan, letak nafsu perot dalam otak, memang ni la azabnya. Haha. Bukan takut gemok *nampak sangat ayat cover siot*, tapi takut kolestrol. Jangan tak tahu, orang badan kecik molek pon leh dapat kolestrol tinggi dalam darah. Contohnya, tu haaa kakak aku. Berat tak sampai 45 kilo pon da ada kolestrol tinggi *amponnn kak, nak bagi contoh je ni*






2 comments:

Najwa Sofwani said...

perang cokolate...hihihihi

lipanboy said...

nk siket~~~
bg bnyk pon xp..haha..aku xksh mkn bnyk2 cokelat..haha

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails