Friday, July 15, 2011

Lawak FANDE

Tadi pagi beragak betul bangun awal nak p jumpak Dr. Mokhtar Che Ismail (MCI) dengan Zopo & Zureen.


Sampai depan bilik lecturer, pintu depan tertutup pulak. Terpaksa lah call telefon ofis dia (Kalao tak, selalo terjah ja. Hehe). Tekan la ext 7032.

Aku: Assalamualaikum Dr. Mokhtar. Saya Syazwani, nak jumpak dr nak bincang pasal projek FANDE boleh? (Ayat mestilah susun baek punya, cakap pon sopan-sopan gitu)

MCI: Ohh, ni Syazwani mana satu ae?


(Fikir dalam-dalam, macam mana nak describe diri sendirik. Takkan nak cakap "Ala-ala Syazwani yang comel-comel dalam kelas FANDE tu", kang dia cakap tak kenai mao drop subjek aku).

Aku: Alaaa Syazwani harum manis tuhhh...

MCI: Yang mangga tu eh? Masok-masok.


Ok, sumpah lawak! But still i'm glad that he remembers me even with that kind of way. (Lawak FANDE. lol)








Buat yang tak kenal mempelam harum manis.

Bak kata nama, memang harum dan manis. Kalau nak carik, memang kat Perlis ja ada. Setahun sekali musim, selalunya bulan Mac April.

Tiap tahun memang aku bawak balik UTP. Mana nasib baik, dapatlah merasa sorang sikit. Tapi kalao nak lagi tahun depan, roger ja, aku pulak buat bisnes-harum-manis-online. ;)





Tahun ni, kalao tepi-tepi jalan tu memang dah naik sekilo rm12. Tak tipu!




sumber:
mynewshub
mangga-perlis *siap boleh order online*

2 comments:

Najwa Sofwani said...

ak baru 1st time jmpe MCI td..huuuu

Zakuan Ahmad said...

sedapp woohhh mempelam ni!! nanti bg sket naa~haha

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails