Friday, November 26, 2010

November ini

mereka 'ketawa' aku juga 'air mata' aku

selamat ulang tahun (27 Nov 198?) & (22 Nov 1994)





Thanx to IrineNadia *weewit ;)*, terus aku tiap-tiap hari layan lagu ni sampai buat ringtone henset. Aku taw Najwa pon suka gak kan. Hehe


Dadali Band - Disaat Aku Mencintaimu

Mengapa kau pergi, Mengapa kau pergi
Di saat aku mulai mencintaimu,
Berharap engkau jadi kekasih hatiku,
Malah kau pergi jauh dari hidupku,

Menyendiri lagi, Menyendiri lagi,
Di saat kau tinggalkan diriku pergi,
Tak pernah ada yang menhiasi hariku,
Di saat aku terbangun dari tidurku,

Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku,
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencintai dirimu,
Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku,
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencinta…….

Menyendiri lagi, Menyendiri lagi,
Di saat kau tinggalkan diriku pergi,
Tak pernah ada yang menhiasi hariku,
Di saat aku terbangun dari tidurku,

Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku,
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencintai dirimu,
Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku,
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencinta…….

Semoga engkau kan mengerti, tentang perasaan ini
Maaf ku telah terbuai, akan indahnya cinta
Maaf sungguhku tak bisa, untuk kembali padamu
Maaf ku telah terbuai, akan indahnya cinta

Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku,
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencinta,

Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencinta,

Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencinta




nota-hari-ni:
- I choose major in manufacturing. Moga-moga itu yang terbaek. Aminnn
- Pelik pulak bila anak-anak Kak Jah suka sangat nak berjalan. Haishhh. Moga selamat pergi & selamat pulang.
- Makcik-makcik ni tataw ke gadis-muda-remaja ni sangat la sensitip bila ditanya soklan "Pandai ke buat kerja ni?". Sentap la jugak, aku bab-bab masak ni memang awal-awal lagi angkat kaen putih. Sekian terima kasih
- 1:08 am - Rumah no 37 kat KTC, Kulim masih meriah dengan gelak ketawa. Haha. Macam la sok tak kerja kan

2 comments:

Najwa Sofwani said...

ye i suke lagu tuh =p
smpi nyanyi together2 kan wani...hihi

zureen-chan said...

wani... pegi jalan2 tuu jangan nakal2 tauuu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails