Monday, November 29, 2010

Tak guna lawa, kalao takdak orang nak masok meminang

Haha.. Nice one lah Cik Jah~ Pasni taknak la tanya soklan macam ni "Mak, cik lawa tak rini?" Takot-takot dapat jawapan yang sama gak ;)





Selamat Bertunang Kak Asma & Pah (tak pandai la nak tulis abang-abang ni. Hehe)




Selamat Pengantin Baru Kak Chik & Ijam (lek Kak Chik, sebulan je tu nak dok ngan mertua)





Berkawan biar seribu, bercinta biar satu
(Tapi ni macam statement untuk kaum pompuan je, sebab laki kan leh kawen sampai empat. Tak gitu?)




nota-kecik: Hanya mampu upload gambar bersama kostum ke majlis :0)

6 comments:

Artakuzz said...

wewittt!!!
cunnya dy...
nk ngorat bleh??
hahakz

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

lawo hape?.. sapa ckp hang tak lawo..
takdak masuk minang lg la psl duk tgh kumpul $$ la tu, ekekekek..
jodoh sume tu.. hihihi

-J- said...

hoho...
x lme lg dpt mkn nasik minyak free la ak...
ke nasik kandaq??...
jngn lpe bg ak kad jemputan tau..
x bg, ak dtg majlis ko bwk parang...
hahahaha...

seliparburok said...

che nah: haha. u nak ngorat i ke? mana leh! t ehem2 u dtg serang i

j: woit2.. sori ok. ni bukn statement utk ak la.. haha.. maintain je ak kayh! ;)

abdul hakiim said...

aku igt hang nk bernikah dah.. kecewa aku xdan nk mengorat hang. hahaha

seliparburok said...

hamboihhh.. cm na nk kawen kalao calon pon xdk ag ;)

ang nak ngorat ak ka? *sambil malooo2 kucing* leh2.. t amik borang ae. haha

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails