Wednesday, March 16, 2011

Untuk budak-budak non-Autobots

Just wanna share a bit about what we learn in Autobots (Automotic & Robotics) lab.







Dia punya coding pandai-pandai la kau masukkan, tapi bunyi tepi-kanan-kiri yang dok bagi arahan lagi laju dari tangan yang nak menekan button-button coding sampai kena cakap, "Yer yer kejap kejap aku nak tekan ler ni, sabao sabao!". Meriah sangat!



----------



Ribut kuat satu UTP petang tadi. Guruh dengan kilat memang toksah cakaplah kan! Tapi tak sangka pulak sampai jadi macam ni. Hmmm langit tak selalo cerah, teduh tak bermakna selamat.

3 comments:

Najwa Sofwani said...

oh autobot....

NAZREE said...

eden bukan pelajar autobot, tapi eden gemar jugak pada minatang-minatang robot ni..so ape fungsi robot ni? boleh terbang?

seliparburok said...

najwa: oh, najwa. bila mao blk utp? hee

e-mom: maju sgt 2 kalao utp ad robot boleh terbang. xlah, ni fungsi more to manufacturing line, ubah2 components gitu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails