Tuesday, January 26, 2010

pengumuman PENGUMUMAN~~ tadi ada oang ponteng kelas

wawawa~~ pasni mesti ada oang yang kena cubit tak pon kena pelempang kan!! hihi. ehhh bukan aku okayh! kehadiran secara bergaya ke kelas masih diteruskan pada hari kedua. ;)


aaaa utp hujan lagik.. misi aku petang ni memang punah hancus. sian pakcik sallehan pon tak dapat nak berkayuh hari ni.

cakap pasal kayuh kan.. kalo korang suka riding-riding beskal plus ada beskal cantek punya boleh la join ini PROGRAM KAYUHAN. dulu kan aku ada jadi urusetia program kayuhan rakan cop 09. haa tapi yang ni siap ada sponsor lagi. kalo berminat ley la masok blog tu then daftar okayh!

3 comments:

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

kayuhan...
sehat untuk kesihatan...
kan???
hehehe...

wani said...

yup2.. mmg bagos pon..

utk kesihatan dalaman & luaran. hehe

wani said...

ko dok uitm seri iskandar ae?? ley la join skali. dekat je kot.

amai ja dak2 uitm yg join skali kayuhan *hehe.. promot2*

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails