Saturday, February 20, 2010

DIA TELAH BERJAYA!!

DIA TELAH BERJAYA MENAIKKAN BERAT BADAN!! ANDA BILA LAGI???



11/11/09 - 37.9 kg



kini - 43.5 kg



oit-oit ila~~ ko je kot yang hepi terlompat-lompat kalo berat badan da naek.. oppps lupa mungkin niena pon akan suka gak, mungkin aisyah jugak. fain ko pon nak tambah berat gak kan??


hehe.. kalo aku yang naek smpai 5++ kg cam ni.. mungkin skang ni ngah dok pegang-lutut-kat-tepi-dinding-sambil-bertaobat-nasuha-taknak-makan daaa. lalala



p/s: haha.. sesapa yang agak-agak kurus sangat & nak naek berat.. ley la contact siti nabilah ni. no fon 019-*******. haa jangan nak ngorat lak sebab dia da 'awak'


6 comments:

luvly mya said...

wah..hah..orang nak bagi kurus..hee~

wani said...

haaa.. 2 la pasal.. oang laen nak bg kurus.. budk ni kasik gumok..

tp dia mmg kering pon.. hakhak
*amponnn ila*

zureen-chan said...

wani, bile ag ko nak berjaye? hehe

wani said...

haha.. kejayaan sebeginilah yg aku cuba elakkan.. ;)

Faraheen Hazirah said...

whoa!! tahniah ila.. aku lg kritikal.. tp xleh watpe dh.. tgu kawen kot bru naek :P

wani said...

tapi kan fain~~ ada sepupu aku kurus gk la. lepas bersalin.. dia ag kurus dari sebelom dia kawen. hee

makan appeton weight gain 0_o

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails