Tuesday, May 25, 2010

balik yokkk!

yippi yippi! opsss kena cakap alhamdulillah lah wani. barulah ada kapbarakaptanun kan ;)

da habis 5 paper. tinggal CAE je satu lagi. tapi tu belakang punya kira la.

minggu ni punya cerita.. ehhh hari ni punya cerita aku mao balik perlis! ambik bas malam ni. duhai tiket.. kau jangan habis pulak!! kang meroyan aku kat medan gopeng tu tengah-tengah malam.. naya taw (:

kawan-kawan yang nak balik hari ni ke esok ke sabtu ke.. balik leklok yer. yang tak balik jom layan tv3 sonangkan hati.






bubbye irc \('o',)/






p/s: tadi mao letak gambar laen.. kecik hati punya pasal twus tukar. waniwani. banyak maen ohh sekarang. huhu

p/s: korang-korang.. aku taw korang ada baca blog aku. drop la komen kat bawah ni hee. sumpah aku tak penah lagi makan orang @~@

5 comments:

farah said...

haiii...
take care...
semoga perjalanan hari ney dpermudah an ye:)

wani said...

thanx a lot farah~

;)

Faraheen Hazirah said...

sronoknye balik umah!!!
aku lmbt lg bru leh balik.. :(

zureen-chan said...

wani, selamat merasmikan boling perlis. hehe

wani said...

faen: haha.. aku da smpai utp da kot. 1 more paper beb. rabu lak 2. huhu


zur: alaa... x sempat pon nk pergi maen. huhu. jomheboh jek ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails