Tuesday, May 4, 2010

hidup tak selalo cangtek kan

sumpah maloooooo bila ingat-ingat balik.. bila aku berlari terkedek-kedek semata-mata nak kejar bas perak roadways kat medan kidd.. yela bas tu da nak kuar stesen~ malas ah nak tunggu next bas lama-lama. cinabeng bila tanya je, "pakcik.. bas ni nak pi mana?" "GRIK!!" omaigoddd.. saya maloo


pandang belakang tengok pakcik drebar bas ke lumut ngan konduktor india dia da gelak-gelak.. omaigod sekali lagi. maloooo. terus jalan slow-slow. pakcik drebar lumut tu pon tanya, "kamu nak pi mana?" "UTP" "haaa.. pi beli tiket" pastu tunjuk tiket kat konduktor india tu.. dia senyum-senyum lagi sambil cakap, "saya tengok kamoo pon taw tak kan la kamu nak naek bas pi grik tu" haha. terus jalan sopan-santun naek bas tak pandang belakang dah. kuangkuangkuang. nasib baek sampai utp takdak sorang pon penumpang laen budak UTP selaen aku ;)


itu cerita petang tadi dari medan kidd ke utp. panas ohhh. taktaw berapa kati peluh aku da tersejat.



p/s 1: yer! aku memang balik hujung minggu ni. yer! saya tahu saya ada 1 viva projek mecha, 2 test campor ngan kerja nak mengcompile final repot etp tapi kalao nak tunggu semua siap..memang tunggu bungkus baju terus pergi tempat intern je la..


p/s 2: perasaan seharusnya berbeza bila sampai ke medan gopeng~ kalao dari utp nak balik rumah eksaitednya laen macam, tapi kalao dari rumah nak balik utp hati terus tak keruan ("0,)





nice pix. outing with MEGi last wednesday~ kredit to mohlensa & zak

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails