Saturday, October 30, 2010

Post laju-laju

Da nak gerak pergi Landmark Kulim ni, mao usha Malika Sherawat sepam


  • Tadi dating berdua-duaan ngan nad, tengok muvi romantik lak tuyh.. uishhh

  • Tak sampai 2 jam SV aku setat holiday, hidop aku dah huru-hara. Muka da naek kelat semacam. Sori la siapa-siapa yang singgah meja, tak dapat nak layan korang mesra seperti biasa *dok mesra la sangat kan hehe*

  • Ohhhh, malam tadi aku dapat satu mimpi -- SV aku email. Dalam email tu dia tulis macam ni "Please take care of stencil of model _________________ *da tak ingat ayat pastu*" Dia send sharp pukul 3.00 am. Poyo ah gak kan. Dia cuti seminggu, aku lak lebey-lebey mimpi pasal kerja ;)



p/s: Agak-agak sampai tak hasrat nak dapat ipod nano dari Taiwan. Hakhak. Jahat ohhh Nad ngan Ponci. Tak dapat yang nano, dapat yang agak-agak lebey kurang pon jadi laaaaaaaaaaaaa ;P

2 comments:

z.a.z said...

wani, nak kirim ipod jugak bolehhhh?
hikhik.. >.<

seliparburok said...

haha.. aku pon x sampai hati nak mintak kirim ipod ngan liew. ni suma nad ngan ponci ah. time liew dtg p meja kak ani, sj ja ckp kuat2 ckp aku teringin nk bli ipod. haha

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails