Monday, June 20, 2011

Bapak sana sini

Baru ja kelmarin rasanya semua pakat dok kalut update status fesbuk masing-masing, banyak gak burung-burung yang berkicau kat twitter, atau yang da bersawang blog pon sibuk gak nak buat entry baru.

Semua pasal Hari Bapa.

Waktu tu memang macam-macamlah cerita hebat-gagah-tangkas-berani pasal bapak masing-masing sampai Hang Tuah pon kalahlah.

Yelah, siapa tak sayang bapak? Kadang-kadang dalam hati tu arghhhh, punyalah meluat tapi last-last kat bapak la jugak tempat nak pau singgit dua! Kan, kan? Walawehhh yang da takdak bapak tu apatah lagi kan.






WAJIB TENGOK!




Sumpah touching gila bila babak last tu.
"Aku tau lah.. Dah 12 tahun aku jadi ayah kepada adik-adik aku"
Terus terdiam.








Tapi kalau yang ni apa kes pulak? Kalau haruan makan anak pon da memang sebab hukum alam macam tu. Kau?


Berita penuh: Metro




nota-pendek: Kat mana-mana fesbuk ka twitter ka blog ka, aku selalo tulis bapak, sedangkan aku paggil Cik Ramli tu "ayah" ;)

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails