Monday, October 12, 2009

j0m maen game SPONTAN~

sementara nak tunggu PAPADoM yang besh 2.. kitorang lepak2 kt mcD.. sambil wat benda yang tak berfaedah ~.~



KLCC la konon~


aku pon tak paham aksi yang cuba ditunjukkan



ellooo... roger2.. eyh wani ni dengar ke x??!



apa kes la 2 minah ni senyum2.. adoyai~~



nampak tak beza saiz mata che nah ngan zophor T_T



aksi kunun2 berjanggut & bermisai



ohoo.. usha2.. tumbuh ketumbit kat mata kang bwu taw.. hehe




p/s: kalo anda jenis yang SERIUS.. tolong abaikan post ini kerana penoh dengan karutan semata-mata...







6 comments:

-J- said...

klau g2 ak kne abaikan la ek??...
hahaha

aku said...

hakhak~~

kalau anda.. muka je kot yg serius..

atau anda sememangnya sangt serius???

(waa.. ayat da stat ngarut!!)

zureen-chan said...

gelas tu jugak jadi prop korang ek...
hehe..

aku said...

biaso ler 2.. pape pon kitorang rembat jek..

aku asa ada ler kot sejam lebey lepak situ semata2 nk amik gmbr ngan gelas 2..

hikhik

princess irda said...

wani, yg ko xtau tu pose ape, aku rase dia try imitate shrek kot. wawawa~

btw, comel la korg pose2 gune glas. creative :)

aku said...

aah la kan.. kalo t dpt adiah gelas yg kaler ijau gelap.. aku wat lg pose cm ni.. bwu nmpk sket

hehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails