Sunday, October 25, 2009

khas wat ILA~

actually besday dak kecik ni ari ahad~ 18 oct 09

tapi memandangkan cam bz je kan.. so kitorang just wish jek

smpai la hari khamis malam jumaat
*ohoho.. tak sangka ada peristiwa yang wat aku malu. cam na la ley miscom kan?? hehe*

sampai ke teluk batik agak2 da 7.30 mlm. terus solat & makan kat teluk rapoh. ada sate sedap. ;)

pastu ke lumut waterfront sebab ada oang tu nak perform kan.. enjoyzzz walaopon sok tu ada kuiz ngan esemen heat.




kek hari lahir *penyebab kitorang lambat & ila da ngamok2. hee*



maen buaian sambil nyanyi2.. sian giler kapel kat sebelah dengar aku nyanyi



besday gal.aku.gee.che nah



kat teluk batik



besday gal ngan dia punya 'awak'



p/s1: enjoyz sangat2 ngan korang suma. mekasih la yek sebab sanggup tadah telinga dengar aku nyanyi yang ala2 yak sumbang ni kan

p/s2: kita sentiasa perlukan 1 sama laen walaopon kadang2 kita sdirik pon tak sedar





2 comments:

*pinky *winky *specky said...
This comment has been removed by the author.
*pinky *winky *specky said...

yee...
btul3...
ak setuju ngn ayat yg last 2...

I love my friends so much...
tp kawan yg btul2 kawan la kn...

tp serious...
sgt2 syg korg sume...
maap erk kalo de wat salah silap ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails