Thursday, October 22, 2009

RIANG RAYA MECHI 007

TARIKH : 17 oktober 09

MASA : 8.30 pm ++

LOKASI : restoran laksaman cheng ho, ipoh

PAKAIAN : raya (still dalam syawal)

MENU : ketupat nasi, lemang, rendang, nasi, ayam masak something, daging masak something2, sayur masak something3 *da lupa masak apa.hehe* dessert ++



ceritera 1: pape pon meh kita layan gambar dulu.. nak tengok lagi banyak, ley masok fb yek



kat kedai kek


projek manager wit komiti yang komited gitu~~


bubu yang kunun2 beristeri 3.. pandai2 la ko pujuk awek ko tuh. haha


sebahagian yang datang


girlz yang ceria.. plz abaikan yang paling kanan tu



ceritera 2: time nyanyi lagu besday untuk budak2 lahir bulan 10 cam nak larik jek naik pentas. tarikh lahir aku kan ada no 10 gak.. aci tak?? hihi

ceritera 3: hohoho.. malam 2 tiba2 ja aku dapat skandal kan. ngong btoi. hikhik

ceritera 4: sowi kawan2.. malam tu 'yuna' idok la dapat nak perform kan.. lalala

ceritera 5: sonok malam tu sebab ley dapat kumpul ramai2.. komiti yang tolong pon suma kasik kerjasama.. *sambil nyanyi lagu wonderpet*



it's mechianz.. proud to be one *copy ayat tanjong*

4 comments:

z.a.z said...

aku la komiti plg komited...hahaha~

seliparburok said...

zureenn... yer2.. ko la komiti plg komited 2.. haha *sj ja kasik kipas sket*

Tg.A said...

Oh, aku bangge di 'quote' begitu.

seliparburok said...

alamk.. aku ingat abis kecik da aku tulis.. haha

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails