Sunday, June 13, 2010

Seket Update

Banyak benda nak update tapi harusla malas kan!! Pergi kerja dalam 7.40 pagi, habis kerja koi 5.30 petang, sampai rumah da dekat koi 6 petang. kadang-kadang 6 lebey.. Pastu da terbaring senyap-senyap. Ni belom kena wat overtime or stayback lagi ;(

Ofis dalam tempat production~ Tapi kita tak dapat meja, komputer sendirik. Akak technician da pesan kalao ada nak wat kerja pape, pandai-pandai la cari komputer yang kosong. Selalonya kalao akak tu tengah explain-explain terpaksa je la melutut sebelah dia sampai lutut pon da lenguh. Sedey kan? Tapi da nama pon trainee, redha jek.

Nasib baek dapat SV yang 'super baek'. Tapi selalonya dia senyum kat aku, aku senyum balik kat dia. Tu jek. Sebab selalonya ikot Kak Mirah sebab Kak Mirah ni staff bawah dia.

Ti la bila aku da beli broadband, aku update banyak-banyak. Heee.

Chow ;)

2 comments:

Anonymous said...

hahaha...keraslh lutut tu~~taruk nivea byk2 ek kt lutut~huhuhu~~

seliparburok said...

hakhak.. t satu botol aku lumur kat lutut ak tuyh~

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails