Friday, April 16, 2010

etp da lepas. pastu *** la plak

ETP 36!!

*berdiri pon da macam ombak*




tak sempat pon aku nak update pasal ETP presentation, berlepak-ing kat v3 sampai azan subuh sebab nak siapkan projek etp, examiners yang mula-mula ngantuk gilo ngan presentation pastu tak kasik kitorang jawab soklan dia.. tiba-tiba kuar pulak kisah pasal EDX


adoyai~ SV aku da eksaited tu dapat masok EDX tapi sekor-sekor anak buah dia punya la taknak! *kecuali mohamed la mungkin*


minggu ni mula-mula da tabah hati nak balik gak tapi ilmu punya pasal gua kensel plan! nasib tak inform pape kat mak aku..kalao tak penat je dia masak sedap-sedap ;)


sok pagi ada kelas AutoCad. aku memang da hilang ingatan da ilmu-ilmu software niyh. agaknya banyak sangat telan air kencing semut kot. ish ish ish



p/s: memancing bukan saja nampak bohsan.. tapi sememangnya sangat bohsan!! hakhak *feveret kalai ngan bob ni*

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails