Sunday, April 11, 2010

hujan emas kat perak.. hujan batu aku kat perlis!

sekarang ngah rindu-rindu dengan perlis. dengar kata da ada bowling. pheeewitt!! da maju setapak ke hadapan. ngehehe


MAKKKK!! nak balik! huhu. sebab apa aku homesick? nak kata mak masak sedap..tak jugak. tapi dulu kecik-kecik aku boley tak makan nasik kalao takdak sambal tumis mak. kena mak gak yang wat. sambal tumis mak aku ni laen seket. hari ni masak rasa laen. sok masak rasa laen lak ;)


kakak is going sumwhere hujung bulan ni.. ish la da plan bagai baru nak cakap kan. bukan nak tunggu oang balik pon. takpa-takpa








masok ja koi 12 ni.. maknanya da stat minggu baru~ etp oo etp. cepat-cepat pergi yer. penat la nak melayan kau duhai etp!! plus hari khamis ada test CAE!! aigooo


chow~

3 comments:

NaDiAaWiN said...

2 la.. aku ajak p perlis ri2 xmau~ haha..

aShEMaSt said...

jangan jeles..atau sila jeles!hihihi..kami nak pi jalan2..jom a ikot..hihih~

wani said...

nadia: haha.. ang 2 nk p pelis ada maksod laen.. hikhik

kak asma: kak pijah 2 memang~ da siap pasport bagai bwu nk ckp nak p

takpa2.. nk kena stat wat list ni. hehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails