Friday, January 21, 2011

Semusim berpraktikal - Farewell (another one)

Ni another farewell party. Tapi kali ni geng-geng trainee belanja geng-geng technician pulak (Uihhh ada geng-geng, tak tak kita kan satu geng!) Ni makan-makan kat Secret Recipe. Terkopek la jugak wallet aku ni, tapi takpa. Untuk akak-akak tersayang, memang takdak hal lah wehhh ;)

Well, ni semua akak-akak yang paling berjasa sepanjang aku kat Celestica. Kalao ada kemusykilan berkaitan kerja (atao nak buat benda jahat seperti ........... sendirik simpan la kan. Kata confidential), boleh direct terus ngan dorang. Kata berpengalaman kan. Kan..kan? Hehe






Gambar paling atas.
Berdiri - Najwa. Kak Mira. Kak Suzi. Kak Su. Nadia. Zureen. Ummu. Aku
Duduk - Farhan. Poji. Kak Ani





nota-kaki:
Memang lotih la kan broadband aku nak upload satu-satu gambar. Nak-nak, gambar punyalah banyak bebeno. Tuk pendekkan masa, aku terus combine semua gambar, cantik-cantik macam kat bawah ni.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails